Odchudzanie po 50-tce. Jak schudnąć mając 50 lat?

odchudzanie po 50-tce

Niezwykle często nadwaga pojawia się u kobiet i mężczyzn w dojrzałym wieku. W szczególności, na nadmiar tkanki tłuszczowej narzekają osoby przekraczające 50. rok życia. Wynika to z faktu, iż wraz ze starzeniem się organizmu metabolizm zwalnia, przy jednoczesnym utrzymaniu się apetytu na tym samym poziomie.

Odchudzanie po „50-tce”

Jak schudnąć mając 50 lat? Co zrobić by pozbyć się nadmiaru tłuszczu w takim wieku? Otóż, proces odchudzania musi zostać dostosowany do możliwości motorycznych danego organizmu. Oczywistym jest bowiem to, że osoby w takim wieku nie będą tak sprawne jak nastolatkowie. Tym samym, należy odpowiednio dobrać formę aktywności fizycznej.

Doskonałym przykładem treningu odchudzającego dla osób 50+ jest aerobik. To metoda treningowa, którą można swobodnie dostosowywać, zarówno jeśli chodzi o tempo, intensywność, jak i objętość treningową.

Dieta odchudzająca po 50 roku życia

Odchudzanie po „50-tce” wymusza również zmianę nawyków żywieniowych. Wolniejszy metabolizm nie jest bowiem w stanie trawić tak wiele. Musimy zadbać o to, by objętość posiłków była mniejsza, a ich jakość znacznie wyższa.

Dieta dla osób 50+ powinna charakteryzować się pełnowartościowością. Wszak dostarczenie wszelkich niezbędnych wartości odżywczych jest konieczne dla utrzymania optymalnej kondycji organizmu. Ponadto, jadłospis musi być zbilansowany pod kątem wartości odżywczych: węglowodanów, białek oraz tłuszczy.

Jadłospis warto uzupełnić suplementami diety, które zawierają błonnik. Substancja ta odpowiada między innymi za tempo przemiany materii. Za sprawą błonnika, uregulujemy także rytm wypróżnień oraz oczyścimy jelita z toksyn.

Kluczowym dla utrzymania optymalnej kondycji okazać się mogą również zabiegi detoksykacyjne oraz odkwaszające organizm. Nie mają one co prawda wpływu na redukcję wagi, ale pozwalają na poprawę samopoczucia oraz stanowią profilaktykę wielu chorób układu pokarmowego. Reasumując, dieta odchudzająca dla osób 50+ powinna być pełnowartościowa, zbilansowana i uzupełniana odpowiednią suplementacją.

Suplementy diety na odchudzanie po 50-tce – co warto stosować?

Przedstawiamy Green Barley Plus – lidera rankingów preparatów odchudzających.

Green Barley Plus – co to takiego?
Green Barley Plus to kompozycja naturalnych składników takich jak wyciąg z zielonego jęczmienia oraz wyciąg z garcynii cambogia. Taka kompozycja sprawia, że środek ten jest naprawdę niesamowicie efektywny. Wszak, zawiera dwie bardzo silnie działające substancje:

  • Błonnik
  • Kwas hydroksycytrynowy

Green Barley Plus – skład
Pełny skład suplementu diety Green Barley Plus to: Ekstrakt z liści jęczmienia zwyczajnego (Hordeum vulgare L.) 10:1; otoczka kapsułki –żelatyna; ekstrakt z owoców garcinia cambogia (Garcinia L.) [60% kwasu hydroksycytrynowego] 5:1; substancja przeciwzbrylająca – sole magnezowe kwasów tłuszczowych; barwnik – dwutlenek tytanu, tlenki i wodorotlenki żelaza, indygotyna.

Green Barley Plus – opinie
Green Barley Plus to preparat, który cieszy się niezwykle pozytywnymi recenzjami i opiniami, poniżej przytaczamy jedną z nich – autorstwa dietetyk, Marzeny Kopytko.

Suplementacja uzupełniająca nie jest wskazaniem, a opcją. Nie każdy z niej musi korzystać i wydawać kroci na suplementy. Nie mniej jednak, jeśli chcemy zintensyfikować proces redukcji, warto korzystać. Tyle, że należy dokonywać rozsądnych wyborów, gdyż nie każdy preparat na odchudzanie jest skuteczny. Całkowicie odradzam korzystać ze środków promowanych w telewizji, w ich składzie zwykle nie ma żadnych składników, które efektywnie przyczyniałyby się do obniżania poziomu tkanki tłuszczowej w organizmie.

Swoim pacjentom rekomenduję zielony jęczmień i garcynię kambodżańską. Produktem dostępnym na rynku, który zawiera oba powyższe składniki jest Green Barley Plus. Jest w pełni bezpieczny, nie powoduje efektu jojo. Można go stosować zarówno przy aktywności fizycznej, jak i diecie.

Podsumowanie

Czy wiesz, że nawet co trzeci Polak podejmuje regularne trudy odchudzania? Chcesz dołączyć do tego grona, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Przede wszystkim, musisz zadbać o dietę oraz aktywność fizyczną. Dodatkowo – warto zastosować suplementację uzupełniającą.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*